Spotkanie mam blogerek



Wrocław jest niewątpliwie miastem przyjaznym dzieciom. Dolny Śląsk jest regionem, gdzie atrakcji dla maluchów jest mnóstwo. Jak nie wierzycie to poczytajcie tego bloga. Czy jest on też przyjazny blogerom (dokładniej blogerkom) będę ja i inne blogujące mamy próbować odpowiedzieć za tydzień. Najpierw kilka kwestii organizacyjnych, a potem osobistych. 

Organizacja takiego spotkania to niezłe wyzwanie. Podjęłyśmy się go we trzy: ja, Marta (matkaniewariatka.pl) i Lena (matkawygodna.pl). Pomogło nam w tym mnóstwo osób. Trzymajcie kciuki, żeby się udało. 

Wszystko odbędzie się 22 lutego, startujemy o godzinie 13.00 na Zakrzowie, w Centrum Inicjatyw Wszelakich Zakrzowska 29 Miejsce nieco od centrum miasta oddalone, ale za to odpowiednie dla takiej inicjatywy, jak na prawdziwe centrum inicjatyw wszelakich przystało. 
Przewidziałyśmy trochę atrakcji:
13. 00 – 13.45 Współpraca blogerów z firmami. Czy blogi są atrakcyjne dla reklamodawców? Spotkanie z Renatą Juszczak, właścicielką firmy STYLE&DECOR i organizatorką projektu I love hand made 
13.50- 14.35 Dobre zdjęcie, czyli jakie? Jak fotografować dzieci i co warto wiedzieć o fotografii.
Spotkanie z Alicją Sikorą – fotografem 
14.40 – 15.25 Szablon, logo, grafika. Co każdy bloger w zakresie informatyki i budowy stron wiedzieć powinien ?
 Spotkanie z informatykiem Piotrem Purzyckim z firmy Pe2 
15. 30 – 16.15 Jak się prowadzi dobrego i „czytanego” bloga?
Spotkanie z Kamilą Watras-Haftkiewicz i Damianem Haftkiewiczem , twórcami bloga Slow Day Long 

Mamy też świetnych sponsorów. Na razie nie zdradzę Wam co ufundowali, dowiedzie się za tydzień (chociaż Marta rąbka tajemnicy uchyliła na fb). Przy otwarciu każdej paczki od nich jestem totalnie zaskoczona, oczywiście mile zaskoczona. Na razie przedstawię Wam marki i firmy. Po kliknięciu na loga przeniesiecie się w bajeczne światy produktów dla mam i dzieci, czyli mówiąc prozaicznie na ich strony internetowe: 






I jeszcze bardzo ważny element każdego spotkania: patroni medialni. Bez nich nie byłoby sporej części Was i sporej części naszych gości oraz sponsorów. Służą nie tylko napisanym tekstem i udostępnieniem wydarzenia, ale też radą i pomysłem. 







Na sam koniec zdradzę Wam skąd pomysł, żeby takie spotkanie zorganizować. Muszę się przenieść w czasie, o prawie dwa lata do tyłu. Będąc w końcówce ciąży przeprowadziła się do Gdańska. Nie znałam tam nikogo, poza Agatą (pozdrawiamy obie z Ulą Ciebie i Dzieciaki). Zajęta byłam pisaniem bardzo poważnej pracy naukowej, która z dziećmi nie miała nic wspólnego, za to z historią gospodarczą III Rzeszy tak, Gdańska nie znałam zupełnie, byłam tam wcześniej raz w podstawówce. I tak się zaczęła moja przygoda z blogowaniem, której efekty możecie zobaczyć TU.  Dzięki temu zaczął się przede mną otwierać zupełnie nowy, fascynujący świat blogosfery parentingowej. Potem pojawiły się spotkania w realu. Potem wyjechałam na rodzinny Dolny Śląsk. Wyjazd przyszedł nagle i nie był zaplanowany. Blogowanie pozostało i marzenia o tym, żeby poznać i zintegrować dolnośląską blogosferę. To spotkanie to pierwszy krok w tym kierunku. 

Komentarze

  1. A ja na tym spotkaniu będę! :) już sie nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh i ja nie mogę się doczekać :) tylko ciągle mam dylemat czy zostawić ojcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od Ciebie i Twojego dziecka, jak lubisz z nim bywać i masz na to ochotę to je zabierz, jeśli nie to zostaw tacie. Kącik dla dzieci będzie.

      Usuń
  3. super inicjatywa - ja też będę (dzieciaki zostawiam z tatusiem ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Blisko, coraz bliżej... czekamy wszyscy a ja się zabieram za kopanie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też już muszę się zabrać za kopanie w szafie, uświadomiłaś mi ważny problem, elegancko czy casualowo, na czym u Ciebie Marta stanęło?

      Usuń
  5. Jeszcze chwila...jeszcze moment :)
    Już doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz